Thursday, November 20, 2008

Courses for the year!

Kursus sepanjang 2008 :

1. Program Pelan Integriti Nasional: This program was different,..Penceramah Bergitar dari BPR, not Bumi putra Rockers.. but Badan Pencegah Rasuah. Menangis2 (insaf kejap) semua
peserta sb penceramah nya best,.

2. Kursus Ketrampilan Diri Menurut Perspektif Islam : I really enjoyed this course. Learned few tips about make up and pemakaian tudung. But mula2 jer implement,. lepas tu dah
malas nk belit2 tudung, heheee.

3. Kursus Pertolongan Cemas: this one is more interesting,.. learned the CPR,.. and other
things about first aid...hum,. mana sijil kelahlian PBSMnya?.. tk dapat2 pun lagik,..hehee I
am now a member of PBSM Malaysia.

4. Kursus Asas Hiasan Dalaman Rumah Kediaman: A bit bored,..the course was not so
interactive hehe,.. amiruddin penceramahnya. Sori amir out of 10 i can only give you 5 marks!

5. Kursus IDBMS : Terpaksa attend,..if not, I cannot manage my class record.

6. Kursus Guide On Dining Etiquette: Hum... sounds good,. smells good..taste good too but ,
we expect too much on the eating part. ingatkan ada makan2 sampai ke malam,. heheee

7. Kursus Pengurusan Fail dan Rekod: Sounds not too good, but with En Tahir, even suzie pun tk tido all the way through the course. Caya lah en tahir,..siap gosip pasal Normiang HAkim
lagik,.. (that's how Puan RAtna calls it)

8. Kursus Team Building: Enjoyed it but hati tk sedap sbb had to leave husna until 10:30 pm.

9. Kursus EQ/Nilai-nilai Murni: This one is also not bad,.. kursus utk bagi kita insaf,... heee

10. Program Pengurusan Emosi Wanita dan Keluarga : Tajuk dah bagus,..but bored,..It would be best if the other Ustaz handle this program,. I don't remember the name of the ustaz,.. but,.. we call it ustaz yang pakai jubah dan kelakar,. dan siap boleh bergelek lagik masa bagi ceramah....but he had another course (Kursus Keluarga Bahagia)that day which is also at KKKL. Hum,.. I'm supposed to join that course instead,..

11. English Enhancement Program: Really enjoyed this program. Had to bring umi and husna too. I'm afraid my act of bringing umi together had made her uncomfortable. But I already asked for apologize from umi. Maaf kalau2 umi rasa tk selasa sepanjang 3 hari tu. I hope this course is the closing for the year..ada lagik kursus ke lepas ni? Tahun depan lah pulak,..

No comments: